niedziela, 22 grudnia 2013

2.08.2013 r. Sarria . Dist: 0,00 km

Dwudziesty piąty dzień mojego Camino był dniem odpoczynku.

Abym mógł ponownie przenocować w alberdze, w której się zatrzymałem musiałem ją opuścić z rana (ok. 7 30). Tego dnia mimowolnie złamałem "niepisaną zasadę" Camino -  noclegu więcej niż jednej nocy w tym samym alberge. Jednakże miałem solidną podkładkę lekarską.  Po tym jak budynek został zamknięty dla pielgrzymów był sprzątany i na nowo otwierany ok godziny 13.

Zatem od godziny 7 30 do 13 miałem czas wolny. Spędziłem go jakże produktywnie przy szlaku spotykając starych znajomych, którzy szli wolniej. Spotkałem osoby, które poznałem pierwszego dnia i od tamtego czasu ich nie widziałem. Nie pamiętaliśmy swoich imion ale od razu się poznawaliśmy.

Poniżej kolejki plecaków. Im bliżej Santiago tym widok bardziej powszechny. Przed Sarrią praktycznie niespotykany.

 Warto dodać iż Sarria jest miastem, w którym bardzo dużo pielgrzymów (zwłaszcza hiszpańskich) rozpoczyna tutaj swoje Camino. Miejscowość ta znajduje się nieco ponad 100 km od Santiago de Compostela w związku z tym spełnia warunek odległości, która jest związana z otrzymaniem certyfikatu ukończenie pielgrzymki tzw. Compostelki.

 Międzynarodowa kolacja ze starymi i dopiero nowo poznanymi znajomymi.

Na takim kamiennym talerzyku został mi podany deser...
I tak minął dzień dwudziesty piąty, dzień spod znaku diety i odpoczynku
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz